הזמנת אילוף לכלב

הזמנת אילוף כלבים

מאלף כלבים עוזר לכם לחנך את הכלב

אתם רוצים לחנך בצורה טובה את הכלב שלכם, ומרגישים שאתם זקוקים לעזרה של מקצוען אמיתי. אין ספק, מאלף כלבים יכול לעזור לכם רבות מאד בתהליך החינוך והאילוף של הכלב שלכם. אחד היתרונות בפניה אל מאלף כלבים, היא שהוא עוזר לכם לקבל סמכות מהכלב שלכם. הכלב שלכם מרגיש שגם המאלף וגם אתם מטילים עליו מרות, ולכן הוא ידע לקבל מכם מרות גם בהמשך, כאשר המאלף יסיים את הטיפול שלו. יש כמה כללים ודברים שצריך לדעת על עבודה עם מאלף כלבים, על מנת שתהליך האילוף יהיה מוצלח במיוחד.

צורת עבודה נכונה עם מאלף כלבים

דבר ראשון, ברור שאם הזמנתם מאלף כלבים אל הבית, אתם תהיו שותפים מלאים לתהליך האילוף. לא רק הכלב שלכם עומד ללמוד דברים חדשים – אלא גם אתם. אבל לא רק אתם עצמכם צריכים להיות שותפים בתהליך האילוף. כאשר אתם מזמינים מאלף כלבים, צריך שכל בני הבית יהיו שותפים בתהליך, כולל בני זוג והילדים. בסופו של דבר כולם יצאו עם הכלב לטיול, והוא צריך לדעת לקבל סמכות מכל בני המשפחה.

מבחינת מרחב האילוף, חשוב להבין שעם מאלף כלבים אתם גם תצאו החוצה לאוויר הפתוח. מאלף כלבים ילמד את הכלב איך להתנהג נכונה גם בתוך הבית ובתוך החדרים השונים, וגם בשטח הפתוח בחוץ. אם יש לכם חצר פרטית בבית, כמובן שהמאלף ילמד את הכלב איך צריך להתנהג בשטח זה. צריך להבין שחלק נכבד מאד מהאימון כולל גם מגע פיזי. הכוונה היא לכך שהמאלף יוצר קשר אישי ופיזי עם הכלב, והכלב לומד לקבל את הסמכות של המאלף, אבל כמובן לא נרתע ממנו.

חלק מאד חשוב בתהליך שאתם תעשו עם אילוף כלבים, הוא המגע עם כלבים נוספים. בסופו של דבר, צריך להביא את הכלב למצב שבו הוא לא מתגרה בכלבים אחרים, וגם לא חושש מהם. הרבה פעמים מאלף כלבים יוצר מפגשים עם מספר כלבים שהוא מאלף במקביל, על מנת ליצור סביבה טובה עבור כולם.

המאלפים המקצועיים של כלביית אפיקים

רוצים מאלף כלבים מקצועי שיגיע עד לבית שלכם? עכשיו בעזרת כלביית אפיקים, גם אתם יכולים להעניק לכלב שלכם אילוף מקצועי ומעולה! בכלביית אפיקים אנחנו מעסיקים אך ורק מאלפים מקצועיים ומוכשרים, בין השאר גם מאלפים שאנחנו מכשירים בעצמנו בקורס מיוחד. המאלפים של כלביית אפיקים מתמחים בכל סוגי הגזעים של הכלבים, ויודעים גם לתת מענה לכלבים עם צרכים מיוחדים, או לטפל בבעיות התנהגות שונות.

להתחלת אילוף וקבלת פרטים נוספים – השאירו פרטים 

השאירו פרטים
השארת תגובה